אודות טל זיו

טל זיו FMD CKTI, משקם כאבי תנועה כרוניים

שמי הוא טל זיו ואני הוא מפתחה של שיטת פאשיקום®.

את השיטה פיתחתי כחלק מתהליכי העבודה שלי בטיפולים ובהוראה בתחומי הרפואה המשלימה, האורטופדית, והפסיכיאטרית. תהליך יצירת השיטה על תכניה התרחש לאורך של כ – 30 שנים והוא מבוסס על התנסויות קליניות נרחבות.

הקמתי את הקליניקה לשיקום כאבי תנועה כרוניים בה אני מטפל בשיטה ונותן מענה לפתולוגיות תנועתיות כרוניות ולכאבים תנועתיים כרוניים.

הקמתי את מכללת פאשיקום® בה אני מלמד, מכשיר ומסמיך מטפלים בשיטה. משך ההתמחות בשיטה הוא שנתיים.

כתבתי לאורך השנים גם את תורת התנועה הכלל שרירית והרב מפרקית לה אני קורא: ONEMOTION, אני מסביר ומלמד באמצעותה איך פועלת הסינרגיה התפקודית של כלל הכוחות המכאניים של מערכת התנועה, המניעים את הגוף כיחידה אחת במרחב. לימודי תורת התנועה הם אחד מבסיסי הידע של שיטת פאשיקום® והם לימודי חובה.

גאווה מקצועית נוספת שלי היא, חברותי בסגל ההוראה הבין לאומי של Kinesio University International משנת 2009, בה אני מלמד, מכשיר ומסמיך מטפלים בשיטת Kinesio taping therapy. את השיטה פיתח דר. קנזו קאסה

אני נשוי למירב והורה לילדי האהובים הילה וגיא

ניסיון עבודה

  • כיהנתי כיו”ר איגוד מקצועות העיסוי בישראל (2002–2007) והייתי שותף פעיל במיצוב מעמד הרפואה המשלימה במכלול מערכת הבריאות בישראל. כמו כן מתוקף תפקידי, הייתי שותף לכתיבת תקנון האתיקה של האיגוד וגם שימשתי כעד מומחה פעמים רבות לכך בבתי משפט.
  • מסייע כשמונה שנים לדניאל פרנקל, שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, לחזור לתנועתיות יעילה באמצעות אירגון תבניות הקפיצה שלה כחלק מהכנותיה לאולימפיאדת טוקיו 2021 ובתקופה זו לקראת אולימפיאדת פריז ב2024.
  • שימשתי כמורשה חתימה של הלישכה למקצועות בריאות משלימים בישראל, וככזה, חתמתי יחד עם חברת הפניקס על פוליסת הביטוח המקצועית והייעודית הראשונה בישראל לתחומי הרפואה המשלימה. 2006.
  • ערכתי מדעית את המהדורה העברית של הספרדי לכאב” – המדריך לטיפול עצמי בכאבים באמצעות עיסוי נקודות מעוררות כאב Trigger Points Therapy
  • הכשרתי במהלך שנות עבודתי קרוב ל – 1600 מטפלים, מהם כ – 500 בשיטת פאשיקום®. בוגרי השיטה נמנים על תחומי השיקום, המגע והתנועה השונים כמו: מטפלים בעיסוי ובמגע, מדריכי כושר, מורים לתנועה, מורים לפילאטיס, פיזיותרפיסטים ועוד.
  • טיפלתי ועדין מטפל באלפים רבים של מטופלים לאורך שנות עבודתו.
  • מעביר הרצאות וסדנאות מקצועיות להעשרת אנשי מקצוע בארץ ובחו”ל.
  • מטפל גם בשיטות: Tom myers – Anatomy train וקינסיולוגיה / מוח אחד
he_ILHebrew