המלצות בוגרי מכללת פאשיקום

המלצות בוגרי פאשיקום

תודה לכם תלמיד ובוגרי.

תודה שהייתם, ועדיין, חלק משמעותי בהתפתחותה של תורת הטיפול המרתקת שלי.

חווינו שנים של למידה מעמיקה, של תנועה גופנית יפהפיה, של ניתוחי מידע והסקת מסקנות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, והכל כדי שנוכל לאפשר לסובלים מכאבים ומהפרעות תנועתיות לחזור לאיכות חיים עם ביטחון עצמי מחודש, ועם היכולת לסמוך שוב על גופם בחיי היום יום.

שמח שהצלחתי להעביר אליכם את אהבתי והערצתי את מערכת התנועה שלנו.

אני עוקב אחריכם בגאווה ושמח שבחרתם להיות מטפלים במגע ומטפלים בפאשיקום בפרט.

המשיכו ליהנות מהדרך

טל זיו

יעל אלנברג – בוגרת מכללת פאשיקום. טיפול ואיזון הוליסטי

ללימודי הפאשיקום הגעתי לאחר המלצה חמה של מטופלת ותיקה של טל שמתייחסת אליו כאל "הכהן הגדול", מתוך הכרותה עם החיפוש שלי אחרי דרכים לעזור לאנשים בצורה פרקטית והוליסטית.

לא הגעתי מעולם המגע בכלל אבל כן מעולם התנועה והטיפול, הגעתי מבלי לדעת ממש מה הולך להיות מעבר לכך שהיה ברור שתהיה למידה של אנטומיה ושזה כנראה עוזר לאנשים להשתחרר מכאבים של שנים שלא קיבלו מענה בצורות אחרות.

הגעתי ופגשתי איש קורן, במקום נעים, עם קבוצה נעימה ומגוונת.

האיש הקורן התברר גם כאיש מצחיק וחיובי תמיד, מה שהפך את הלמידה לחוויה מהנה ביותר ומגבשת, אך מעל לכל התברר כגאון באנטומיה ותנועה, איש שמנתח תנועה במהירות מדהימה, עם ראייה מערכתית והוליסטית רחבה ויצירתית.

הלמידה מטל היא חוויה של קבלת ידע אנטומי ותנועתי מקיף ולא שגרתי, חשיפה לראייה ייחודית המאפשרת ניתוח של המצב לגמרי מחוץ לקופסא ופיתוח תפיסה שלמה של האדם ותנועתו במרחב ובעולמו המאפשרת עזרה לאדם מכוון יוצא דופן.

אני ממליצה בחום על לימודי הפאשיקום אצל טל לכל מי ששחרור תנועה וכאב מעניינים אותו, שמעוניין להסתכל על דברים אחרת ולעזור לאנשים לשחרר עצמם ממצבים בהם נתקעו לאורך שנים, ומודה לטל באופן אישי על הלימוד, הליווי והזמינות לאורך הדרך.

רותם ברבר אברהם – בוגרת מכללת פאשיקום. מורה לפילאטיס

מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים, רקדנית ומורה לבלט בעברי, וכיום גם מטפלת במגע בשיטת פאשיקום, Kinesiotape Therapy וטכניקות מאיופשיאל ריליס.

ללימודי שיטת פאשיקום® הגעתי דרך עבודתי כמדריכת פילאטיס (איך הגעתי לפילאטיס זה בכלל סיפור הרפקאות אבל זה לפעם אחרת…). הגעתי לעבוד בסטודיו שבו יש גם קליניקה לטיפולי מגע וגם פגשתי קולגה למקצוע שמטפל בשיטה כבר כמה שנים. תוך שיחות איתו וכשראיתי לאילו תוצאות מדהימות הוא מגיע עם מתאמנים ומטופלים, הבנתי שיש פה משהו מעניין מאוד שגם "מדבר" עם הוראת הפילאטיס והתנועה בכללותה.

כשפגשתי את טל לראשונה בסדנת הכירות לטריגר פויינטס ,כמו שאומרים – עף לי הכובע. כמות הידע על האנטומיה והמכניקה של מערכת התנועה הדהימה אותי ומה שלדעתי תפס אותי לחלוטין הייתה ההבנה שדברים שאני מרגישה אצלי בגוף ורואה אצל מתאמנים ותלמידים שלי כבר שנים, מקבלים הסבר הגיוני ומסתדרים תחת שיטת פאשיקום וניתנים ליישום הן בטיפול פרטני והן כחלק מהוראת תנועה.

בזכות הלימודים, לא רק שהטמעתי ידע באנטומיית שלד – שריר כמו שאף קורס אנטומיה בעבר לא נתן לי (ולמדתי שלושה כאלה), רכשתי כלי עבודה מדהים ודרך הסתכלות הוליסטית, רחבה ועמוקה על תנועה, על כאב, על היכולות של הגוף לרפא את עצמו – כלי עבודה שאותו אני מיישמת מאז בטיפולים פרטניים ובתוך הוראת התנועה ליחידים ולקבוצות.

חי פרחי – בוגר מכללת פאשיקום, ספורטאי בכיר, מטפל בכיר בספורטאים.

"כל האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם".

לפני מספר חודשים סיימתי קורס פאשיקום אצל טל זיו – אחד המורים המבריקים ביותר שהכרתי מימיי.
טל חשף אותי במהלך הקורס לעולם מופלא ונתן לי כלים להיות מטפל טוב יותר.

מבחני התנועה ונקודות הכאב המקרינות לאזורים קרובים ורחוקים הפכו לכלים שבשגרה בזכות טל.

אבל אחד הדברים המשמעותיים ביותר שלמדתי מטל הוא היחס לכאב.
ראיתי מהצד איך טל מדריך את מטופליו ולמדתי.
כמה הכאב הוא משהו אינדיבידואלי וכמה כל מטופל צריך לשמוע דברים שונים ממך כדי לצאת מהכאב.

למדתי כמה הגישה שלנו בחיים לאנשים סביבנו קובעת את היחס והקשב שנקבל. כמה עוצמה יש למבט מזדהה ומילה מנחמת!

זיכרו תמיד להקשיב יותר, לנסות להזדהות בטרם תשפטו את מי שעומד מולכם. מבט אחד לתוך העיניים, חיוך בודד עם בוקר טוב גם בימים של ריחוק 😉 יכול לעזור לכולנו לחיות טוב יותר בעולם המטורף של היום.

על קורס מקצועי תודה והערכה עצומה לך טל. על מפעל חיים אדיר שתרם למאות מטפלים ומאות אלפי מטופלים❤️

מיקול סניאולין‏ – בוגרת מכללת פאשיקום, מעסה רפואית בכירה ומטפלת בספורטאים.

"‏עוד מסע מאתגר, מרתק ומעמיק הגיע לנקודת הסיום אבל כל סיום הוא בעצם התחלה חדשה 😄 את טל אני מכירה ומוקירה כבר שנים שהתחלתי איתו בלימודי הקינזיו טייפינג אי שם בשנת 2009.

מעבר לידע ולכישרון המופלא שלו להמציא שיטה טיפולית גאונית הוא אדם שזו מעבר לזכות ללמוד ממנו ולהפיץ הלאה את גישתו ומישנתו המופלאה. גאה להיות חלק ממערך המטפלים שעבר במכללה שלו וספג ושאף ורק רוצה לצמוח ולהמריא הלאה.

מחכה כבר לקורס הבא שעל הכוונת בהמשך השנה… חכו…זה יגיע.

ולך טל תודה מעמקי הפאשיה" 💙

ניר רוזנבלום - בוגר פאשיקום בכיר
טלי עינב ספיר - בוגרת פאשיקום בכירה
אור רם, בוגר מכללת פאשיקום, מאמן כושר ומטפל בכאב

"הגעתי לקורס השיקום התנועתי אורטופדי לאחר הרבה התלבטויות: האם זה רלוונטי לי כמאמן כושר? אולי אני מבזבז את זמני וכספי?

כבר בשיעור המבוא ובוודאי בשיעור הראשון הבנתי שעשיתי החלטה נכונה: טל מביא ידע אחר והסתכלות שונה על העולם שהחשבתי עצמי מומחה בו.

השאלות והתשובות שעלו שינו את ההסתכלות שלי על גוף האדם אך גם על המקצוע שבחרתי והערך המוסף שלי בתוכו. אני היום מאמן כושר בעל ידע והבנה רחבים בהרבה. בנוסף רכשתי מקצוע נוסף בו אני מתפתח וצובר הצלחות רבות בטיפול בכאב ובהגבלות תנועה.."

פיליפ גלפרט, בוגר מכללת פאשיקום, מורה לאנטומיה ולאימון בחדרי כושר – קמפוס שיאים

"זכיתי ללמוד בקורס שיקום אורתופדי תנועתי ולהכיר את טל זיו, מטפל מדהים, איש נעים הליכות ובעל ידע עצום בתחום הטיפול. הקורס מציג את מערכת התנועה בצורה הוליסטית (מראה קשר בין אזורים השונים בגוף מבחינה מכאנית כמו גם הקשר בין עולם הרגש למגבלות במערכת התנועה) לכן, הכלים הניתנים בקורס מאפשרים לאבחן ולטפל במגבלות בצורה מדויקת ויסודית יותר.

הידע שרכשתי בקורס משמש אותי בעבודה יום יומית שלי בתור מטפל, מרצה ומאמן. הבנת תפקיד הפאשיה ונקודות הטריגר יכולים לעזור לכל מטפל להגיע לתוצאות מפתיעות (במובן החיובי:-) ולעטים אף למצוא את הסיבה המכאנית לשרשרת השינויים שגורמים לכאב ולסבל רב. לימודים אצל טל השלימו עוד חלק אחד חשוב בפאזל המורכב של הבנת גוף האדם ותפקודו."

רוית למפל, בוגרת מכללת פאשיקום, מנהלת מרכז לשיקום תנועתי אורטופדי

"בתור אחת שהגיעה מעולם הכושר והיציבה וניהלה מקצועית חדרי כושר, 'שיקום תנועתי אורטופדי' פתח בפני דלת עצומה.

הבנתי שביכולתי לעזור הרבה מעבר למתן תרגילים ועבודה מאוזנת "עד כמה שאפשר", ביכולתי היום לתת מענה זמין מהיר ולפתור בעיות כאב כרוניות של שנים . בעקבות התהליך שעברתי במהלך הלימודים פתחתי בניהולי את המרכז לשיקום תנועתי אורטופדי וישנם כבר מאות מטופלים מרוצים.

היום אינני תלויה עוד באחר, ויותר מזה ישנם אנשי מקצוע בעלי תארים מכובדים עד מאוד שנעזרים בידע שלי. השיטה הזו עושה פלאים ומבטיחה תוצאות לא רק לפציעות ספורט, אלא לאיזון הכללי של הגוף. שיקום תנועתי אורטופדי פתח בפניי עולם ומלואו תודות לך טל זיו היקר מכל!"

יוהן שמואל - בוגר מכללת פאשיקום
ודים זליגר – בוגר מכללת פאשיקום, מעסה בכיר

"טל מורה לחיים אתה שתיהיה לך שנה טובה מלאת אושר בריאות אהבה והצלחות שתמשיך להעביר את הטוב שאתה עושה וכולם ידעו מה זה "פאשיקום".

he_ILHebrew